کارگاه آموزش بازاریابی و فروش بیمه های مهندسی

کارگاه آموزش بازاریابی و فروش بیمه های مهندسی
عنوان: کارگاه آموزش بازاریابی و فروش بیمه های مهندسی
استاد: علیرضا شکوهی,
تعداد جلسات: 1
تاریخ شروع: دوشنبه ، 25 خرداد ماه 1394
روز برگزاری: دوشنبه - 8:30- 16:30
محل برگزاری: زنجان
ظرفیت: 40نفر
امتیاز:  (امتیاز: 5.00 از 2 رأی)
وضعیت ثبت نام : شما در این کلاس ثبت نام نکرده اید

 

كارگاه " آموزش، بازاریابی و فروش بیمه های مهندسی " بر پایه دانش روز طراحی شده و هدیه ای به اعضای گروه آموزشی "متن " می باشد. این کارگاه حاصل سالها تجربه در زمینه بازاریابی و فروش مي باشد که با محتوای کاربردی ارائه خواهد شد. شرکت کنندگان در این کارگاه جامع و کاربردی به ایده های جدیدی برای معرفی مزایای بیمه های مهندسی و تعیین بازارهای هدف و نحوه نهایی کردن فروش بیمه های مهندسی دست خواهند یافت و به رشد فزاینده ای در فروش خواهند رسید. این اطمينان داده می شود که افزایش و مطلوبیت فروش خود را در طول دوره كاملا احساس خواهید نمود.

رئوس  مطالب دوره :

  • تاریخچه بیمه های مهندسی 
  • ویژگیهای بیمه های مهندسی 
  • نحوه شکل گیری پروژه های مهندسی 
  • نحوه انتخاب پیمانکار توسط کارفرما
  • انواع قرارداد 
  • دست اندرکاران اجرای یک پروژه
  • شرائط عمومی پیمان 
  • بیمه نامه موقت (Cover Note )
  • انواع خطر یا حادثه در بیمه های مهندسی 
  • مفهوم تمام خطر در بیمه های مهندسی
  • مدت در بیمه ها ی مهندسی 
  • فرانشیز در بیمه های مهندسی 
  • کلوزها در بیمه های مهندسی 
  • بیمه تمام خطر پیمانکاران (CAR)
  • بیمه تمام خطر نصب (EAR)
  • بیمه ماشین آلات و تحهیزات پیمانکاران (CPM)
  • بیمه شکست ماشین آلات (MB)
  • بیمه تجهیزات الکترونیک (EE)
  • بیمه ریسک های تکمیل شده ساختمانی (CECR)
  • بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان (LDB)
  • بیمه عدم النفع ناشی از شکست ماشین الات (MLOP)
  • ......
  • انواع قرار داد در بیمه های مهندسی 
  • آشنائی با انواع، مفاهيم و کاربرد بیمه مهندسی و مراحل صدور ، تمدید و پرداخت خسارت آن 

 

​فراگیران پس از پایان دوره باید بتوانند:

  • مفهوم بیمه های تمام خطر مهندسی را بیان کنند.
  • انواع بیمه های مهندسی را نام برده و کاربرد هریک را بیان نمایند.
  • انواع بیمه های مهندسی را صادر و تمدید کنند.
  • مدارک مورد نیاز برای پرداخت خسارت در بیمه های مهندسی را نام ببرند.
  •  

فراگیران در حوزه بازاریابی و فروش پس از پایان دوره قادر خواهند بود :

  1. بازار خود را شناسایی کنند.
  2. قدرت نفوذ در بازار بالقوه بدست آورند.
  3. به بيمه گذاران خود مشاوره مناسب در خصوص بیمه های مهندسی ارائه نمایند.

شرکت کنند گان در این کارگاه می توانند مطالب کارگاه را از لینک های زیر دریافت کنند .

لطفا در صورتیکه عضو سایت نیستید اینجا را کلیک کنید و در صورتیکه عضو سایت هستید ، برای دریافت ابتدا تقاضای عضویت در کارگاه را نمایید و پس از تایید عضویت تان شما امکان دانلود مطالب را خواهید داشت . 

 

توجه : دانلودفایل های زیر صرفا برای اعضای کارگاه بیمه های مهندسی که در این کارگاه ثبت نام کرده اند ممکن خواهد بود .

  • دریافت جزوه بیمه های مهندسی:
    • فصل  یک  و پسورد اینجا را کلیک کنید.
    • فصل  دو   و پسورد اینجا را کلیک کنید.
    • فصل سه  و پسورد اینجا را کلیک کنید.
  • برای دریافت پاورپوینت کارگاه بیمه های مهندسی اینجا را کلیک کنید. 
  • برای دریافت فایل صوتی کارگاه بیمه های مهندسی اینجا را کلیک کنید.
  • Faulty Design and Foreseeability
    • ​برای دریافت لیست تجهیزات کارگاهی نمونه اینجا را کلیک کنید 
    • برای دریافت نمونه مناقصه اینجا را کلیک کنید 
    • برای دریافت پاور پوینت تجهیزات اینجا را کلیک کنید 

 

نظـــــــرات (2)

  1. پریا غفارفامیان

    با عرض تشکر بسیار زیاد از محضر استاد عزیز جناب آقای شکوهی،کلاس روز دوشنبه بسیار عالی و مفید بود،از حضور شما بسیار استفاده کردیم و ممنون بابت لطفتان به کلاس زنجان.خداقوت

  2. بهنام قاسمی

    درود بر استاد گرامی با سپاس فراوان از مطالب و موضوعات ارائه شده در این کارگاه آموزشی. امیدوارم بتوانم در کارگاه های آموزشی دیگر شما هم شرکت کنم.